Welcome summer!

Ny header...ville ha något nytt mer ''sommar-aktig'' header nu inför sommaren. Ändrade mig flera gånger och gjorde om alla hela tiden, men till slut tog jag den jag har nu då (hoppas alla kan se vilken, uppdatera annars F5) :>

Inte för att ni kanske inte bryr er men ska strax äta mig fet på pommes och kött....och kolla på någon film.
Imorgon bär det av till David (WOOP WOOP!!), massa maaat och skoj! Ska ta massor av bilder....om jag inte dör av all mat jag proppar i mig...
;Tokyo

Take me here too please ~

Hihihi har härkomst häifrån ^^....

Kommentarer
? Lotta Östergren

Hej hej vad spännande dina inlägg är. kommer definitivt läsa dina poster igen! (: Ha en rolig vardag :)

2011-06-27 @ 11:40:24
URL: http://jade.se/reseerbjudanden



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv här nedan:


RSS 2.0