Goodmorning!

Okej skoja jag uppdaterade inget mer igår heheheheeh, dont be mad :c
Iallafall uuuuugh, vaknade av att jag hörde surr, asså sånt ljud som kommer ifrån små äckliga kryp som flyger, och får panik, klockan är halv sex på morgonen...HALV SEX! ..... tydligen (jag vet inte hurfan) hade en geting tagit sig in i mitt rum...-__-|| sååå vad gör jag? Jag barrikerar in geting i mitt...MITT rum och kastar in lilla katten in där och hoppas på det bästa :P
Så sitter jag utanför och grååååter för jag vet inte hur jag ska döda skiten haha.
sen så....crash, men crash bom crash....tyst. Så öppnar jag min dörr och där sitter lilla kissemiss och käkar den fule getingen! :D

Räddare i nöden va? LOVE YOU BEBI
Aja, ska dra ner senare till centrum och köpa nya lösögonfransar :> wooop!

Kommentarer
? Christy

Haha XD. Din katt kan ju vara bra att ha iaf! :D

2011-06-21 @ 12:37:53
URL: http://thinsparkeffect.blogg.se/
? Evelyn

hahahah oomg det låter precis som mig när jag flyr från insekter! Hatar verkligen insekter så jag låter alltid andra döda dom åt mig haha! (Y) Vi är bäst Angie :*

2011-06-24 @ 19:52:18
URL: http://doitchu.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv här nedan:


RSS 2.0